Tredje advent

Jusste! Det är ju tredje advent idag. Den här gången glömde jag inte.. nästan.  Det kanske är dags för mej att börja fixa med julklappar. Även fast jag var otaggad är jag glad att jag hängde med mamma till Nacka forum igår. Jag lyckades nämligen fixa julklappar till 4 personer   Hade jag inte hängt med hade jag varit tvungen att springa ut den 23 december.

Det finns nog inget som slår förra året. Min brorsa och jag är rätt lika, men till skillnad från honom tar jag faktiskt tag i vissa saker tillslut. Min brorsa, däremot, hade inte köpt någon julklapp till farsan. Jag tror att han var den enda som var glömd men jag vet inte. Som tur var hade jag körkort då så på självaste julafton åkte vi iväg till Kista för att köpa en present åt pappa. Som pricken över i:et höll vi först på att köra av vägen i en jävligt skarp och hal kurva och sen råkade vi hamna i fel fil så vi tvingades köra heeeelt fel. Jag vette fan vart vi hamnade, men jag minns att det tog mer än tre gånger så lång tid att komma till Kista, som det normalt sätt gör.

Man ska inte jiddra med Jesus födelsedag, det har jag fattat nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0