Torsdag den 22 december

Jag känner att bloggsuget ligger på minus.

Jag kan väl kanske berätta lite vad har gjort dom senaste dagarna. I torsdags skulle jag egentligen ha träfft Olivia för lunch och sen åka och träna.
Jag träffade Olivia för lunch, sen kom Linnea och sen kollade vi lite i affärer. Efter det gick vi till Gina och hälsade på Melissa, som jobbar där.
Där fick jag veta att dom skulle ut och vips var mina planer om att träna som bortblåsta. Istället för att träna hänge jag med till Jameson, där vi tog ett antal bira. Glasen var så himla stora så man drack nog mer än man kanske trodde.

  

Jag drack någon jätteskum limeöl, därav den skumma färgen.

Efter Jameson åkte vi till orten för att hänga på röda linjens bästa alkishak. Efter några timmar där blev det efter släp hos Richard.
På vägen hem till Richard spårade allt fullständigt, för att en tjej sa till Olivia att jag försökte blåsa dom. Det blev världens bråk och jag, som varit och kissat vid tillfället, fattade ingenting.
Alla var fulla och jag spårade fullständigt efter nyheten. Det berodde till störta del på minn förflutna och inte alls för att någon trodde på det. Hade jag släppt det hade alla glömt det fort, men det gjorde jag inte.

Kvällen slutade med massa bråk och jag flippade ur, om möjligt, ännu mer. Jag vill inte gå in exakt på vad som hände men vid 6-blocket var jag i alla fall på väg hem. Full och fullständigt snurrig av allt som hänt, anlände jag hemma vid typ 7.30.
Aldrig hade det varit så skönt att sova. När jag vaknade upp kändes allt sådär som det gjorde när Carre hade dumpat mej. Man vaknade och hoppades att allt skulle vara en dröm. Det svider i magen och man vill inte tänka på att inget var en dröm.

Jag har varit otaggad på livet sen dess, men det börjar bli bättre. Så vitt jag förstår är det mesta löst i alla fall. Som tur var blev julafton i alla fall inte förstört av det inträffade.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0