Torsdag

Hej

Jag vet att jag bloggar som en riktigt tönt just nu, men vänta bara - det är massor på G  

Idag har jag legat hemma och slappat hela dagen. Jag kände att jag verkligen behövde det. Jag var trött och farit runt så himla mycket på sista tiden. Mitt liv är väl inte direkt stressigt, men jag har mycket att göra hela tiden. Problemet är att jag sparkar fram det hela tiden. En sak som jag har sparkat framåt lite för länge är en faktura från Klarna. Idag tog jag i alla fall tjuren vid hornen och försökte lösa det.
På 20 minuter blev jag 1500 kronor fattigare. Precis vad jag behövde!

Resten av dagen har jag slappat, kollat på film och ett avsnitt av Lyxfällan. På ett sätt är jag för smart för det, men på ett sätt har jag verkligen grejer gemensamt med dom som sitter i skiten. Skillnaden är att jag faktiskt betalar mina fakturor, istället för att prenumerera på kalsonger, strumpor och rakhyvlar - som fallet idag handlade om.

Jag tänkte fortsätta såhär ett tag till. Snart ska jag göra en middag som jag tror kommer bli riktigt god.  

Igår spelade jag in en videoblogg, som snart kommer upp. Den är rätt dålig, men det är i alla fall en video.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0