Slut på min underbara tisdag

Klockan närmare sej 03.30 igen, med tanke på att jag somnade 06.30 i morse och väcktes 11.00 är det märkligt att jag fortfarande är vaken. Var får jag all energi ifrån?

Hur som helst börjar det svida lite i ögonen nu. Jag ska snabbt tvätta min ankare lite, (jag är så glad att två av dom är bling just nu by the way ), och sen blir det hopp i säng. Imorgon ska jag satsa på att ringa några samtal, fixa med lite kontakter och träna. Om jag orkar ska jag maxa med träning. Minst två timmar är ett krav i alla fall. Det blir svårt när inte Hanna kommer vara där.  Att slå på en säck är kul i 10 minuter, sen blir det himla långtråkigt. Det är nödvändigt, visst, men usch vad tråkigt.

Jag ska göra mitt bästa, mitt första mission är att somna.

Godnatt


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Bella Davis

Tack vad söt du är =) haft en bra dag ? kram bella =)

2011-12-07 @ 04:55:06
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: emma

sv. ja men eller hur? jag tänkte först inte kolla, men gjorde det ändå. och man vet ju aldrig hur det ligger till egentligen..

2011-12-07 @ 08:18:32
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det kanske :)

allt bra med dig?

2011-12-07 @ 09:33:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0