Nu är det bara ett steg kvar!

Det är inte bara Roya som har gjort min kväll till en riktigt lyckad kväll, även om hon gjorde en stor del. Ibland tror jag fan att jag är kär i henne, haha  Det spelar ingen roll att det kan gå flera månader innan vi ses, när vi väl ses är allt exakt som vanligt ändå. Fast det vore ju kul att ses lite oftare, då slipper man dra den extremt långa versionen av allt som hänt sen senast. Den långa versionen duger mer än väl.

Hur som helst kom jag hem för kanske en timme sen och strax efter det fick jag ett mail om att jag gått vidare i det jag pysslar med.

Jag berättade lite igår på videoklippet och jag har visat upp en censurerad bild tidigare. Om det här går vägen ska jag berätta lite mer, men det känns så löjligt att hissa flaggan två dagar innan nationaldagen - om ni fattar vad jag menar.
Jag tror att det här kommer gå, jag är som klippt och skuren för att kirra det här.

Wish me luck! Or.. by the way, I don't need it.



Där var bilden igen , börjar bli lite tjatigt kanske.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0