Just när ni trodde att jag hade somnat

Så har ytterligare en dag paserat och det är natt igen.. och självklart är jag vaken. Jag sov ju bra i natt, så varför ge mej nöjet att sova en natt till? Nu blir det några vakna nätter igen.

Just nu ligger jag i mammas säng och kollar på LA Ink. 2 program om mord har varit och jag hoppas att det kommer ett till strax. Jag brukar väl normalt sätt gilla LA Ink, men när en kärring kom in och ville tatuera en tvättbjörn på benet och började storlipa när hon berättade om att hon haft en tvättbjörn som hustjur, tja då blev det för mycket.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0