Hemma från akuten

Hej

Jag tänkte börja med att förklara att anledningen till att jag inte uppdaterat varken igår kväll eller idag är för att jag vistats på akuten.
Igår kväll åkte jag in, sen släppte dom mej runt 2, jag åkte hem och sov och sen åkte jag tillbaka. Vid 3 släppte dom mej igen och sen dess har jag solat, lagat mat, skickat i väg paket och lämnat in min jacka på kemtvätt.
Så länge jag inte tränar mår jag bra. Jag är öm i revbenen men annars lunkar jag på fint. Om jag tränar vet man aldrig vad som kan hända. 2 överraskningar skickade mej till akuten och jag har inte planerat att åka tillbaka på väldigt länge, så jag får se hur jag ska ta mej igenom det här.

Nog om det. Jag återhämtar mej nog snart, fram tills dess måste jag hitta på något annat för att fördriva tiden.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0