Gaaah

Förra veckan var, som sagt, väldigt fullspeckad. Jag träffade Olivia i torsdags, men det känns verkligen som att det var igår. Jag har suttit och försökt knåpa ihop allt krubb för dom senaste dagarna och jag var helt säker på att förra torsdagen egentligen var igår... förvirrande? OM!

Nu har jag i alla fall kommit fram till att det var i torsdags vi träffade. Vi käkade lunch på Sandys och sen kom Linnea.. vänta lite.. det här har jag redan bloggat om eller hur?

Jävlar vad snurrig jag är!

Det är nog dags för en paus tror jag.. paus från pausen..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0