Ett klipp från Spanien 2010

För er som gillar mina galna videoklipp kan jag meddela att jag ny fyllt på med 7 nya klipp under Spanien 2010. Den galna resan minns väl alla. Hahah. Det filmades gott och fortfarande, trots att det var 2010, har jag inte lagt upp alla klipp.
Jag trodde att jag hade gjort det men nu har jag märkt att jag inte har det så jag fortsätter att ladda upp.

Som sagt, nu finns det 7 nya. Gå in på Spanien 2010 och scrolla ner till "dag 9" så har ni dom. Nästa gång laddar jag upp för dag 10.

Här är ett exempel.
  
          

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: lanzarote

I have read so many articles or reviews concerning the blogger lovers but this paragraph is
really a fastidious piece of writing, keep it up.

2014-11-12 @ 15:47:54
URL: http://spanien-flyg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0