Dagens planer

Idag är det den 27:e. Hela gårdagen försvann med film och mat.

Om en stund ska jag sätta igång här, göra mej i ordning, käka och så. Sen ska jag åka iväg till axan och träffa Richard för att boxas lite. Det var något vi bestämde på fyllan i torsdags och helt ärligt så känns det lite skumt. Jag och Richard har träffats några gånger, men vi är ju direkt bästa vänner och har aldrig träffats ensamma. Men om man nu har gjort planer känns det löjligt att hoppa av det så jag får väl köra på nu.

Jag hoppas att det blir bra.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0