03.00

Mr N gick precis och jag ska snart gå och lägga mej. Han kom förbi för typ 2-3 timmar sen och vi kollade på film och som vanligt tvingade han mej att klia honom på ryggen, båda armarna och båda benen. Man har inte mycket till naglar kvar när man är klar med honom, kan jag säga.

Jag är ledsen att uppdateringen är så kass nu när jag håller på att uppdatera resorna. Men till mångas stora glädje kan jag meddela att jag nu har lagt upp 7 nya klipp från Spanien 2010. Nu kan ni gå in och kolla klippen från dag 10, 11, 12 och 13.

Enjoy!

Själv ska jag sova några timmar innan träningen och sen får vi se vad jag gör. Min plan var att avböja alla planer jag hade, men istället har jag nu dubbelbokat åt alla möjliga håll.. det känns som att jag failade big time.

Sleep tight


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0