All night long

I torsdags när Hanna kom hit satt vi och snackade en stund och sen drog vi fram vodka och blandade varsinn grogg, sen tog vi ett glas vin med morsan på ett mysigt ställe, efter det käkade vi en sallad på en pizzeria och sen gick vi hem till mej för att hämta lite grejer. Jag passade på att fylla på sminket då och tyckte att jag såg grå och trist ut så jag slängde på lite ögonskugga på 5 minuter. Sen gick vi till en krog precis i närheten, när dom stängde åkte vi till Ojojoj och därifrån blev det efterfest i Hornstull. Efter 15 timmar av festande hamnade vi hos mej. Såhär såg sminket ut när jag hade slängt på ögonskugga på 5 minuter. (Kan säga att det inte gjorde det 15 timmar senare. )


Allt kommer från Make up store om det inte står något annat

♦ Infallible foundation L´oréal
♦ Bronzing powder 01GOLDEN Max Factor Kicks, H&M, Åhléns...
♦ High tech lighter Neptune
♦ M/S Cotton Candy
♦ E/D Strict
♦ E/D Perfect
♦ M/S Kakaw
♦ Kajal L´oréal Kick, H&M, Åhléns...
♦ Mascara Masterpiece Kicks, H&M , Åhléns...















Helt okej för att vara ett 5-minutersjobb, right? 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0