Torsdag, fredag och lördag

Hej

Trött är man! Jag vaknade för en timme sen och nu har jag precis käkat lite frulle. Jag funderar på att gå tillbaka till sängen igen. Mitt liv har varit hårt på sista tiden.
I torsdags krökade jag i 14 timmar. På det sov jag i 2 timmar och sen skulle jag festa mer på fredagen. Jag struntade i det, vilket nog var bra, och åkte hem till Jossa på tjejmiddag istället. Det var mysigt men jag mådde skit hela tiden. Jag satt och kallsvettades och skakade i hela kroppen, inte alls speciellt bekvämt. Ett tag trodde jag att jag skulle spy, men jag klarade mej.
Ikväll är planerna egentligen också utgång men jag mår fortarande inte bra, så jag får se hur det blir.

Just nu ska jag sitta här vid datorn och ha de bra sen får man se vad som händer.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0