Torsdag

Godmorgon godmorgon

Idag är jag riktigt trött. 3 nätter i streck har jag haft svårt att sova , inte alls kul.

Jag hade tänkt gå ut och springa nu men jag tror inte att det ger så mycket när man är såhär trött så jag struntar i det. Istället ska jag nu slänga i mej lite mat och fixa till mej lite för att sen åka till S:T Görans. Det ska bli riktigt skönt att ta bort gipset

Efter det åker jag nog hem igen, vilar lite och sen ikväll ska jag träffa Sofia.  Jag har inte träffat henne sen i början av juli så det ska bli kul. Synd att vädret inte är lika fint idag som igår.

Ha en bra dag.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: MICHAELA VERITAS

KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-25 @ 14:31:57
URL: http://mondoblog.se/veritas

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0