Spänn fast mej i sängen eller spola fram tiden

Godmorgon godmorgon

(många dagar har det varit svårt att göra en glad gubbe, idag går det inte)

Jag lyckades precis ta mej ur sängen, men jag har varit vaken i säkert 3 timmar. I 3 timmar har jag stirrat upp i taket och bara tänkt.
Givetvis kom jag inte fram till något, mer än att jag gärna skulle ligga kvar där och ruttna bort.

Jag hatar den här tiden när sömnen är underbar, endast då känner man sej lycklig och så fort man vaknar sköljer en stor våg av sorg över en. Sorg, saknad, ångest och en mängd andra känslor på en och samma gång.
Det är så fruktansvärt obehagligt.
Oftast skyddar jag med mot det genom att somna om. Det blri ofta 20 timmars sömn då, eftersom jag känner samma obehag varje gång jag vaknar.

Efter en tid släpper det. Just nu längtar jag till den dagen.
Jag är trött på det här.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Tobias

Man blir ledsen när man känner dina ord och din sorg. Bilden speglar allt du har skrivit och blir en klar sanning av din ledsamhet.

Jag gillar det du står för och det du verkar vara.

2011-08-20 @ 18:45:34
Postat av: Anonym

Jag gillar att du är så ärlig. Alla känner vi oss nere ibland, men vissa vågar inte visa det. Jag tror det är bättre att få ut det ist för att låsa in det och kasta nyckeln. Jag hoppas att du snart mår bättre! Det förtjänar vi alla.

2011-08-21 @ 01:09:38

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0