Nordens största skönhetsmässa!

                 
             

Jag är med och tävlar om VIP inbjudan till Nordens största skönhetsmässa!

Priset inkluderar:

VIP inbjudan, träffa bloggeliten.

Goodiebags
 

Gå på nordens största skönhetsmässa.


Klicka här för att komma till tävlingen. Jag hoppas att ni inte gör det, då blir min chans att vinna i alla fall lite större.  Det skulle vara hur awesome som helst att vinna det här! eller hur! Haha, men skulle ni kunna tänka er mej på Nordens största skönhetsmässa? Det brukar ju inte riktigt vara min inriktning, men när jag väl lägger manken till har ni ju aldrig klagat, right? Må bäste loser vinna!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-29 @ 23:41:12
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0