Miss klantarsel mot sjukan

Klockan är bara 22.30 men jag ska ändå försöka sova. Imorgon ska jag göra mitt bästa för att komma upp så tidigt som möjligt sen ska jag åka till S:t Görans och försöka få min hand röntgad. Den mår inte alls bra och jag borde ha gjort det för länge sen men jag trodde att det var en stukning. Nu har det blivit värre så har jag otur har jag en spricka.
Om jag någonsin vill kunna använda mina händer ordentligt igen är det nog bäst att jag kollar upp det här illa kvickt.
Om jag hinner ska jag till ett annat sjukhus, kind of, och sen på eftermiddagen mot kvällen ska jag träffa Olivia.  Att träffa henne blir nog den enda saken som gör morgondagen värd att inte sova över.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0