Kom över en kille på 14 dagar. Dag 13

                          
Livet under Dag 13 är en spegel av Dag 12. Livet ska fortsätta vara roligt ett tag till och det är viktigt att man får viljestyrkan och livslusten tillbaka. Tyvärr har killar en tendens att ta sånt ifrån en.
Under Dag 13 ska man ställa sej frågan: ”om han skulle ringa och vilja ses nu vad skulle jag svara då?”
Om han skulle ringa ska man för det första inte svara, är man klantig nog och gör det måste man för allt i världen stå på sej och säga att man inte vill. Vad är mindre attraktivt än en person utan någon som helst självrespekt? Någon måtta får det vara på skiten. Det man ska göra är att enkelt förklara att man har helt andra planer på livet nu och att han gärna får radera ens numer, tack och adjö.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0