Klart att allt handlar om sex

I förra inlägget listade jag upp hur man undviker att våldta någon. Den sista punkten lyder:

10. Kom ihåg att kvinnor inte bär kort kjol för att du ska komma till lättare.

Självklart kan jag då inte låta bli att ställa mej frågan; nehe.. men varför har man kjol då?
Varför har tjejer högklackat? Varför har tjejer urringat? Varför har tjejer korta kjolar?
Varför gör sej tjejer till med smink och kläder över huvud taget?

Är det inte just för att få killar på kroken?

Det är ju det vi finns för .. eller?
I djurens värld är honan oftast rätt tråkig, grå och trist och hanen ska göra sej till. Sen ska han döda massa andra hanar och uppvakta honan och sen får dom en hel satans flock som vi käkar upp till middag.
I människans värld är det lite annorlunda.. måste jag säga.

Jag kanske har fått exakt allt om bakfoten men i min värld har tjejer kjolar och helst korta för att locka till sej en killes blick, urringat för att framhäva sina tillgångar, eftersom killar intresserar sej mest för det dom själva inte har. Det säger ju sej självt - det är ju knappast en slump att Porsche slår Volvo i dom allra flesta fallen. Sminket är tillför att dölja det man absolut inte vill visa och självklart har man höga klackar för att killen lite lättare ska komma i fatt en när man ska spela svår och springa i väg.

Så i min värld handlar allt om att förföra snubbar så mycket man bara kan och hoppas på att en prins och inget äckel käkar upp betet. Fast hur stor är den chansen?
Det är ju knappast en slump att jag är singel när äckel slår ut prinsar i dom allra flesta fallen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0