Just nu hatar jag Nelly

Apropå Nelly så har jag stora problem med dom just nu. Jag köpte ett par skor för ett tag sen, dom blev snabbt mina favoriter men när jag använde dom första gången gick ena klacken av. Supertrist.
Jag reklamerade såklart för att få ett par nya och Nelly gjorde helt fel och det blev världens trassel.

Nu när allt äntligen har fixat sej år skorna slutsålda! Hur jävla irriterad blir man inte på det. Just nu vill jag aldrig mer beställa från Nelly. Så jävla dålig service. Jag skrev en returnota precis som dom sa, skrev att det var en reklamation och vad jag ville byta till. Trots det fick dom in det som en retur utan byte.. hur gick det till?

               

Någon som har oanvända/ obetydligt använda i storlek 37 till salu?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-08-30 @ 23:23:56
URL: http://nattstad.se/teresebrodin
Postat av: Terese

Nu har jag lagt till dig. :) Säg till när du har lagt till mig. :)

2011-08-30 @ 23:49:11
URL: http://nattstad.se/teresebrodin
Postat av: evelina

Då är vi två om att hata nelly:p fast det här är en helt annan grej..

Beställde en sak därifrån för ca 3 månader sedan men fick den aldrig, mailade dem och skulle få pengarna tillbaka, men det har jag inte heller fått;)...

2011-08-31 @ 23:43:12
URL: http://replace.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0