Jag rymde, varför följde du efter?

Jag ångrar inte att jag rymde men jag hatar att jag rymde från dej och ändå är du här.
Jag rymde för att slippa dej och i natt fanns du hos mej, du var det näst första jag såg när jag vaknade och så fort jag får en lugn stund är du här för att banka på mej. Så länge jag är aktiverad står du bara och tittar på men så fort jag inte gör något torterar du mej.
Det värsta är att jag inte fattar varför. När jag är med dej på riktigt är du inte värd speciellt mycket. Men när du är ifrån mej är du värd hela världen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0