Jag förlorar ofta, men kommer dö som en vinnare

Nu är jag hemma från en lång promenix. Det är verkligen skönt att gå, och bra framför allt, om man har sällskap.
Jag och Hanna verkar kunna gå hur länge som helst vi. Nu blev det ungefär 2 timmar

Just nu, gott folk, är jag kär i livet. Jag känner mej bubblig . Det spelar ingen roll att det mesta går åt helvete för jag har det nog så jäkla bra man bara kan ha det!
Jag har en familj som står precis bakom mej, jag har vänner som backar upp mej när jag behöver det, jag har drömmar och framtidsplaner, jag borde egentligen aldrig klaga men visst faller väl alla ibland.

En av dom starkaste sakerna jag har är möjligheten att kunna drömma.

Tänk på alla människor som finner sej i hur deras tillvaro ser ut. Vissa lever år ut och år in och drömmar är lyx. Vissa ser inte möjligheterna i livet och undviker att drömma för att slippa bli besvikna.
Jag drömmer.
Der spelar ingen roll hur det går, jag vet att alla drömmar inte slår in. Men jag har förmågan att kunna påverka det.


Jag är fri och blir stöttad nästan oavsett vad jag gör. Jag har allting med mej, jag behöver bara medvind och en spark i baken.

                                       

                                                              Såhär ser en vinnare ut

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0