I miss this

Jag tänkte försöka fixa ihop en liten sammanfattning av vad jag gjorde för exakt ett år sen. Augusti 2010.
Jag satt precis och kollade igenom arkivet och jag blev nästan gråtfärdig. Jag minns allt som står som om det var igår jag skrev det. Det är sant!
Flera av inläggen är jag helt säker på att jag skrev för max 3 månader sen!
Sånt här får mej att bli deppig och det här är verkligen en nackdel med att ha en blogg. Förr eller senare går man tillbaka till arkiven och då inser man verkligen på riktigt hur tiden springer iväg. Jag tycker att gymnasiet gick svinfort! Det går inte ens att beskriva. Men man tycker alltid att tiden går fort, det är en helt annan grej att kolla tillbaka i arkiven och chockeras över att det var ett år sen man skrev ett inlägg som man är helt säker på att man skrev för några månader sen.

Hur som helst ska jag göra en liten sammanfattning på augusti. Det var faktiskt en cool månad. Mycket party och flera schyssta inlägg. Det var en bra månad helt enkelt.
Jag hittade det här.

Tack Stuumpan, det här behöver jag nog väldigt mycket just nu:

"Dear Diary sometimes I'm huge as a mountain. No guy will ever be good enough for me, so let's just play the game. No tears, no harm, no fear, no emotions, nothing but a good game."
-
Augusti 2010


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0