Hemklickat

                                  

Lite väl sent för ett fan som mej men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Mitt i mitt fejande var jag tvungen att kolla på lite nya filmer. Ni vet hur jag är  Nu har jag i alla fall  beställt hem Solsidan säsong 2 från CDON.com för 249 små slantar.
Imorgon tänkte jag passa på att visa dom senaste filmerna jag beställde hem. Apropå CDON.com så har jag ju bara sagt att jag har beställt hem, men aldrig visat upp det. Jag vet att jag har några filmälskare till läsare så klart att ni ska få erat också.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0