Här går solen inte ner

Det är fortfarande söndag och jag har precis varit och badat. Havet här är inte som mälaren i Stockholm. Här är vattnet stilla och flera gradera varmare, det är salt och har sjögräs här och var.
Jag gillar inte alls sjögräs, det har jag aldrig gjort men det blir värre med åren.
Om ett tag blir det middag. Grillade hamburgare i solen.
Även om det är ganska segt här och även om det är lugnt och även om det inte händer ett skit här är jag glad att jag rymde.
Om några dagar är jag tillbaka i stresen igen. Stockholm- den evigt ensamma staden där stressen aldrig tar slut och sorgens tårar aldrig slutar rinna. Vilken tur att vi har stadshuset och Skansen som döljer en hel del, annars hade vi inte haft några turister kvar.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: nina

var är du och med vem och varför ? ;o

2011-08-01 @ 15:13:56
URL: http://nninamalm.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0