Fullt av äventyr i sängen

Nu är jag hemma hos mej igen. Jag känner mej väldigt taggad på sängen just nu måste jag säga. Ett tag var det snack om att dra ut men jag skippade det. Jag har huvudvärk och ont i halsen, hoppas att jag inte blir sjuk nu mitt i allt!

Hos Hanna var det i alla fall lika trevligt som vanligt. Maxat med tjejsnack precis som det ska vara. Tyvärr gick det sämre med min rensning av kläder. Jag ska försöka ta nya tag imorgon. Just nu blir nästa äventyr att försöka få plats i sängen, eftersom jag duktigt nog var tvungen att slänga kläder även här. Såhär efteråt tycker jag nog att golvet hade räckt prima och mer därtill.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0