Få fler besökare

Såhär går det till. Skit i alla andra sätt ni har hört talas om, det var bara bullshit eller hu?
Det här däremot, det funkar.

Här är två sidor som jag tänkte tipsa er om.

Den första heter mer-trafik.se När du blir medlem där får du 150 poäng att börja med. Din blogg kommer sen att visas för andra användare och för varje gång så förlorar du 3 poäng. Du kan tjäna ihop mer poäng genom att besöka andras bloggar (där också din blogg visas för andra när du har poäng) Ju mer poäng du har desto mer visas din blogg. Och om jag har fattat det hela rätt visas din blogg för någon när du checkar någonannans blogg. Det låtet rätt komplicerat, eller hur?
Men det spelar ingen roll. Allt man behöver veta är att man får poäng när man surfar runt, dessa poäng kommer ge besökare. 
Klicka på lilla bilden under och signa, det tar max 5 minuter 



Den andra heter bloggriket och går mest ut på att tävla om att hamna på toppen. Detta gör man genom att få poäng. Om jag har fattat saken rätt får man poäng genom att folk klickar in på ens blogg, för denna sida behöver man alltså inte göra något.
Klicka på lilla bilden under och registrera din blogg, det tar max 3 minuter.  



Lycka till!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Okej ^^ Skriver upp dig på två lotter :)

Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar

2011-08-30 @ 00:09:29
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Bloggriket funkar så sjukt bra :)



Jag hittade ju hit tack vare den sidan. :P

2011-08-30 @ 00:20:33
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Olle

för att få fler läsare läggér man upp bilder på det folk vill se.. HUD. Tråkigt men sant.

2011-08-30 @ 16:53:25

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0