En vecka sent klipp

Sminkbilderna var inte det enda jag hittade. Jag hittade ett videoklipp också.
 
                      

Det spelades in förra tisdagen så det var över en vecka sen. Dålig jag är som lägger upp det nu.
Kan i alla fall garantera er att det blev fest och fylla. Jag och Linnea körde ordentligt som vanligt. Jag vaknade på onsdagen med en stukad hand och ytterligare ett förlorat ankare. Nu måste East street definitivt hjälpa mej!

Jag ska tillbaka dit nu när jag är hemma i Syockholm igen, först måste jag gå och rönka min hand som eften en vecka fortfarande gör så ont att det hela håller på att driva mej till vansinne

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0