Chatta med mej

Ni vet väl att ni kan snacka med mej om precis vad som helst?

Jag har haft min msn ett bra tag nu och flera av er där ute sitter redan och pratar om era problem. Kul tycker jag.. inte att ni har problem men att ni har förtroende för mej. Jag försöker hjälpa er så gott jag kan.
För er som inte vill snacka kärleksproblem, våldtäkter, mobbing, förluster och andra tråkigheter finns jag för att bara chatta med om man har en tråkig kväll.

Huvudsyftet är dock att försöka stötta människor och finnas där för dom som inte har någon.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0