Helt död

Hej

Jag är verkligen död! Det blev först och främst ändrade planer igår. Jag fick ingen lugn kväll i soffan. Jag och Hanna tog istället bilen och åkte till Tyresö.. dock med världens omväg. Först och främst åkte vi från väst till norr, iställer för söder, och sen från norr till söder. Jepp, otroligt omväg! När vi kom fram stannade vi inte så länge, då var det bara åka hem igen. Vi åkte hemifrån runt 22 och kom hem 01.15, jag tror ni greppar.

Jag fick några timmars sömn och sen var det upp och jobba. Hemska 8 timmar senare fick jag gå hem. Jag köpte med mej 3 filmer på vägen hem. Den ena har jag precis sätt och gissa om jag har skakningar, i hela kroppen! Fortfarande. Jag kan dra något kort om det sen.

Nu behöver jag nog se en komedi för att lugna ner mej lite... eller kolla på lite kläder.. hmm.. anisktsmask och te kanske, många val. Det enda valet jag inte kommer ifrån är 8 timmars arbete imorgon.



Nyanställd på Donkisch, augusti 2009

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0