Tandläkaren imorgon

Imorgon bitti ska jag till tandläkaren. Usch jag hatar att gå dit. Imorgon ska jag dessutom bara skrapa tandsten och det är så jävla obehagligt. Dessutom är alla tanläkare så himla klumpiga och råkar alltid ta med tankött, så sen när man går därifrån hänger en liten köttslamsa och dinglar och blodet rinner utan bara helvete och dessutom får man något äckligt flour som smakar banan, usch jag hatar banan.

Allt är skämt såklart. Tandläkare är fina människor, klumpiga, men fina.  Jag ser dock aldrig fram emot att träffa dessa fina människor speciellt mycket.

Har ni tandläkarskräck?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0