Rakt hem i brevlådan

Hej

Jag kom på att jag glömde visa vad som låg i paketet igår. Men det tänkte jag fixa nu!

              

                           

                                                  ♣ Skjorta - Bonprix - 149 kronor
                                                           ♣ Jeans - 259 kronor

Jeansen var sjukt coola. Skinn på framsidan och jeans på baksidan, utom på ena fickan.
Nice  Tyvärr var dom lite för stora i benen. Jag har rätt smala ben i förhållande till kaggen så det blir nog att sy in dom en del.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sofie Childs

Älskar jeansen, de var skit tuffa :D

2011-04-27 @ 21:56:55
URL: http://sofiechilds.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0