Onsdag

Hej

Just nu sitter jag i skolan och faktum är att jag får ovanligt mycket gjort

Om ett tag ska jag redovisa ett arbete och efter det bär det av mot Sumpan för mobilshopping  Äntligen dags!
När jag kommer hem ska jag försöka få lite plugg gjort, jag storfailade ju igår så jag tänkte göra ett nytt försök ikväll. Sen ska jag ladda in massa musik i mobien och gå ut och springa. Det ska bli så himla skönt att änligen kunna lyssna på musk igen, det har jag verkligen saknat . Jag ser fram nästan fram emot att åka tunnelbana nu
Ha en bra dag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Caroline :)

Sv: Nej men min kille har en sån :)

och han är jätte nöjd med den! :)

2011-04-13 @ 16:21:42
URL: http://lifeascarolinetahiri.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0