Måndag

Nu när jag har gormat färdigt tänkte jag berätta lite om vad jag har pysslat med dom senaste dagarna.

Bortsett från att jag var och plåtades i början av lovet så har jag mest jobbat och hängt omkring med Hanna. När jag är med henne blir bloggen rätt off, det har ni säkert märkt. När jag inte har jobbat har jag sprungit runt och träffat folk, jag har faktiskt haft himla kul  Jag har såklart varit mest med Hanna men i onsdags var jag ju med Olivia och sen har jag träffat lite andra kottar.

Idag har jag först och främst smällt av några timmar på jobbet och sen åkte jag hem till en kollega och myste på hennes balkong i solen.   Hon bor på sjunde våningen så egentligen borde jag nog fått lite färg.. får checka sen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0