Last year

Eftersom bloggen har fyllt ett år till nu känns det som att det är dags att starta något nytt. Vad sägs om last year? Det är alltid kul.
Jag börjar med april.. eftersom det är april.





Jag tycker att april 2010 började bra. Den 2:a april var jag med Indi och satt i solen på Burger king i medis. Det kunde nog inte bli bätte just då. 8 dagar kvar som 17:åring. Bilden togs när jag kom hem, nöjd och glad men trött och frusen.



Var på hemmapartaj hos Bella. Min vän Marcus kom och hämtade mej sent på kvällen och sen fick han gå upp dagen efter och skjutsa hem mej. Haha krävande lilla jag. Tjockis var man också, hade nog mått bra av att gå hem från blackan. Jag skulle bestämt ha min rosa nya klänning, även fast den var alldeles för tight. Har inte använt den sen dess. Kanske åker på i sommar .



En sminkning. Jag döpde den till Cotton. Ni kan hitta allt jag har använt och fler bilder under kategorin: Make up



En outfit



Jag och Indi fyllde år, han fylldeår  den 4:e och lilla jag fylle 18 den 10:e april.



Det blev myyyycket party den här månaden, speciellt eftersom jag fyllde 18 men också för att Indi fyllde år, Bella var ensam hemma och resten av alla man kände vara allmänt uttråkade och ville dricka hela tiden. April försvann i alkohol.



Min 18-års dag började på jobbet. I dessa kläder åkte jag dit, totalt ovetande om eftermiddagens och kvällens
äventyr.



Ytterligare en sminkning. I kategorin; Make up hittar ni den under inlägget "Spring fling".



Resan till Rom ställdes in. Det gjorde mej inte överdrivet mycket. Jag var nog för alkoholiserad för att åka ändå.



April var en kall månad, men tillslut började solen titta fram. Det var riktigt underbart, efter den kalla vintern. Minns ni?
Kallaste vintern på 23 år eller vad dom sa.

Sammanfattningsvis var april 2010 en galen månad. Jag verkade glad och sprudlade av energi. Jag sprang omkring och jag hade hela tiden något på gång. Jag festade en hel del och umgicks med massor av folk jag inte träffar längre, trist men minnena finns kvar. Jag hoppas att april 2011 blir helt okej i alla fall





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0