Jag gör ett försök

Hej

I'm back.. eller jag tror att jag är det i alla fall. Jag har precis haft den längsta bloggpausen i den här bloggens historia. Mycket har hänt och jag kan inte gå igenom allt, vissa saker kommer jag inte ens försöka gå igenom.

Jag antar att ni fattar att jag inte haft en helt lätt period. Ni som besitter någon typ av intelligens fattar nog i alla fall.

Jag ska försöka att börja blogga som vanligt igen. Det kan nog bli lite knaggligt. Slutar jag igen är nog tiden för stuumpan över.

                             

Jag gör mitt bästa för att orka med allt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Malin

Sluta inte blogga, eller ja jag hoppas inte att du gör det! och det är nog många fler läsare som håller med mig.

Jag har aldrig någonsin läst en bättre blogg! :) du är absolut den bästa bloggaren!, tänk bara på dessie, kissie å dom herregud dom är ju verkligen inte sig själva! men det är du och det gillar jag.

Och du är sjukt fin och jag har aldrig sett någon som har en sån fin och perfekt kropp som dig! nu låter jag pervers eller nå :O men menar inte så!

Var glad över hur du ser ut! :) hade gjort vad som helst för att få se ut som du! :)



Jag är in på din blogg varje dag och har även vart det sen du skrev sista inlägget förut, efter att du inte bloggade på några dagar vart man ju orolig att du hade slutat blogga eller att det hade hänt något.



Men somsakt stå på dig! du klarar det här, jag tror på dig och det finns nog många fler som gör det stuumpan!

Alla behöver paus någon gång i livet!



Kram från Malin

2011-04-05 @ 22:20:28
Postat av: Malin

Sluta inte blogga, eller ja jag hoppas inte att du gör det! och det är nog många fler läsare som håller med mig.

Jag har aldrig någonsin läst en bättre blogg! :) du är absolut den bästa bloggaren!, tänk bara på dessie, kissie å dom herregud dom är ju verkligen inte sig själva! men det är du och det gillar jag.

Och du är sjukt fin och jag har aldrig sett någon som har en sån fin och perfekt kropp som dig! nu låter jag pervers eller nå :O men menar inte så!

Var glad över hur du ser ut! :) hade gjort vad som helst för att få se ut som du! :)



Jag är in på din blogg varje dag och har även vart det sen du skrev sista inlägget förut, efter att du inte bloggade på några dagar vart man ju orolig att du hade slutat blogga eller att det hade hänt något.



Men somsakt stå på dig! du klarar det här, jag tror på dig och det finns nog många fler som gör det stuumpan!

Alla behöver paus någon gång i livet!



Kram från Malin

2011-04-05 @ 22:21:12
Postat av: Malin

Sluta inte blogga, eller ja jag hoppas inte att du gör det! och det är nog många fler läsare som håller med mig.

Jag har aldrig någonsin läst en bättre blogg! :) du är absolut den bästa bloggaren!, tänk bara på dessie, kissie å dom herregud dom är ju verkligen inte sig själva! men det är du och det gillar jag.

Och du är sjukt fin och jag har aldrig sett någon som har en sån fin och perfekt kropp som dig! nu låter jag pervers eller nå :O men menar inte så!

Var glad över hur du ser ut! :) hade gjort vad som helst för att få se ut som du! :)



Jag är in på din blogg varje dag och har även vart det sen du skrev sista inlägget förut, efter att du inte bloggade på några dagar vart man ju orolig att du hade slutat blogga eller att det hade hänt något.



Men somsakt stå på dig! du klarar det här, jag tror på dig och det finns nog många fler som gör det stuumpan!

Alla behöver paus någon gång i livet!



Kram från Malin

2011-04-05 @ 22:21:45
Postat av: Malin

Sluta inte blogga, eller ja jag hoppas inte att du gör det! och det är nog många fler läsare som håller med mig.

Jag har aldrig någonsin läst en bättre blogg! :) du är absolut den bästa bloggaren!, tänk bara på dessie, kissie å dom herregud dom är ju verkligen inte sig själva! men det är du och det gillar jag.

Och du är sjukt fin och jag har aldrig sett någon som har en sån fin och perfekt kropp som dig! nu låter jag pervers eller nå :O men menar inte så!

Var glad över hur du ser ut! :) hade gjort vad som helst för att få se ut som du! :)



Jag är in på din blogg varje dag och har även vart det sen du skrev sista inlägget förut, efter att du inte bloggade på några dagar vart man ju orolig att du hade slutat blogga eller att det hade hänt något.



Men somsakt stå på dig! du klarar det här, jag tror på dig och det finns nog många fler som gör det stuumpan!

Alla behöver paus någon gång i livet!



Kram från Malin

2011-04-05 @ 22:23:04
Postat av: Malin

Oj såg nu att det hade skickats flera gånger..

Ber om ursäkt för det, måste blivit något fel!

Ta gärna bort 3 av dom om du vill det, för det skulle ju somsakt bara skickas en gång :)

2011-04-05 @ 23:08:22

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0