För full för att kröka

I tisdags skulle jag och Hanna på Frans rumpas studentskiva.. eller tja, Bella och Isabelles skiva.
Vi började med att förkröka på vårat alkishak i Vällingby. Efter ett tag kom Jacob förbi och sen träffade vi tre killar som också skulle till samma skiva. Jag hade faktiskt himla kul fram tills vi kom fram till klubben. Jag kom inte in för att jag var för full.
Jävla bullshit!
Tips: gå inte till Nype. Jag har haft problem med vakterna 2/2 gånger.

             

Starten på kvällen var i alla fall lyckad

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0