En kväll på Hellströms

Jag berättade precis att det blev rätt mycket party under april 2010, även på sista tiden har jag partat gott.

Härom veckan befann sej jag och Hanna på Hellströms. Det blev först middag och sen gott om drinkar.  Mycket trevligt.



Efter några timmar fick jag kontakt med en rätt konstig snubbe. Han snackade mycket och framför allt jävligt fort så det var svårt att hänga med. Han var rolig, men han skämtade på andras bekostnad det gillade jag inte men jag hade nog fått i mej lite för mycket för att ta ställning till om han var en idiot eller inte just då. Där och då fick man vara flexibel, skratta med bara helt enkelt.
Tillslut fick han i alla fall mitt nummer och några timmar sa jag att han kunde lägga ner sin stil, då hade jag verkligen tröttnat på honom.  Han bad mej i alla fall lägga till honom på facebook men innan jag hann göra det dissade jag honom på ett, ändå hyfsat, trevligt sätt.
Först efter det fick jag reda på vem han egentligen var.



Jag har själv ingen aning om vem han är, men ni som är mer insatta i politik än vad jag är kanske vet.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Hannes

Haha jag orkar inte. Det här kan vara det roligaste någonsin!

Tack för en trevlig kväll ;)

2011-04-08 @ 20:26:37
URL: http://hanneshervieu.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0