Den 19:e födelsedagen

Godmorgon godmorgon
Jag har precis vaknat till nu. För en stund sen var pappa och Jessica här och sjöng lite. Vi har alltid haft den traditionen i familjen. På morgonen kommer familjen in och sjunger, har med sej lite frulle och så får man alla presenter. Förr var brickan med presenter stor som ett berg, men det berget krymper för varje år. Kul att se hur man förändras ändå. Traditionen har fortsatt med att man får bestämma middag. Mer än så har våra födelsedagar aldrig varit, men det har räckt bra . Nu har dock våran familj krympt så pass mycket att det inte är fler än max två som kommer och sjunger på morgonen, men men det går bra det med



Tagen för exakt 1 år sen, när lilla jag fyllde 18.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Nathalie

Hej Issa! Är verkligen ledsen, ha tänkt på det det här ett bra tag så jag inte skulle glömma det och sen när det väl är dags så ha jag glömt det.



GRATTIS I EFTERSKOTT SÖTA ISSA!!! <3 PUSSAR & KRAMAR //

2011-04-10 @ 18:19:08
Postat av: Malin

Hur kan man vara så otroligt fin som du är?

önskade verkligen att jag själv såg ut som du gör! du passar verkligen i utan smink! var glad för det :)

2011-04-12 @ 17:43:16
URL: http://malliel.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0