Alkohol och vattenpipa

Hej

Skitkul hörni att några älskar att driva med mej.. eller försöker i alla fall. Idiotiska frågor har jag bara ett svar på: Skaffa ett liv för fan.
Och jag trodde att mitt liv var surt, men jag har inte ens tid att skriva skumma kommentarer i bloggar.

Folk försöker driva, men jag kör på ändå.

Idag är det tisdag. Igår jobbade jag till 20. När jag kom hem sov jag en halvtimme och sen åkte jag, Hanna och Jacob till vårat alkishak här i Vällingby. När dom stängde gick vi och satte oss på en eng och rökte vattenpipa.

Det kändes som att vi spolade tillbaka tiden 5 år, rätt jävla underbart helt enkelt.

Jag har en film från igår, men vette fan om jag vågar lägga upp den


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: stefan80

Tycker pipan ser lite liten ut, vem har sagt att storleken inte spelar nån roll ;) köpte en grym vattenpipa på vattenpipakungen.se som var lite större än den där lilla saken ;)

2011-04-22 @ 00:16:53
URL: http://www.vattenpipakungen.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0