VIP-kväll på Lobby

Jag och Bella förkrökade lite hos mej oc hsen åkte vi in till stan och mötte upp Isabelle och sen gick vi till Lobby.
Lobby var precis som vilken klubb som helst i princip, det är min åsikt. Men visst hade vi kul  Speciell kul blev det väl när Bella hade åkt hem och jag och Isabelle precis skulle börja röra oss mot Donken.

Då kom det fram någon snubbe till mej och började snacka. Strax efter det befann vi oss lite VIP i "DJ-båset" med en flaska champagne och några sköna människor.





Lite senare följde vi med honom och några andra hem till honom på efterfest. Han äger ärligt talat en av dom finase lägenheterna jag har sett i hela mitt liv.


Vi badade jacuzzi och drack mer champagne. Han gjorde en pan pizza åt mej och tidigt på morgonen började alla gå hem... och jag blev visst kvar där.
Okej jag erkänner!
Vi låg kvar i jacuzzin några timmar till, lyssnade på musik och klunkade mer champagne och slutligen gick vi och la oss 9 på morgonen och somnade runt 10.

Jag vaknade bara 3 timmar senare men lyckades somna om. Jag gjorde några gånger och sista gången blev jag väckt 16.30 av honom. Då hade han tydligen gått och köpt mat och hyrt film, grymt gulligt!

Sen kom hans assistent och skulle städa lite, och vem är assistenten om inte en vän till mej?! Fan vad världen är liten ibland, helt sjukt!

Jag var i alla fall kvar där till ungefär 19.00. Den dagen gick snabbt



















Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Therese

Passa på! Jag har just nu en "veckans blogg" tävling! Anmäl dig nu :D Så att du har en chans att vinna :)

2010-09-27 @ 20:30:39
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: Kul att du är med :)

2010-09-27 @ 21:00:13
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: A

DAMN tjejen vad du är snygg! :D

2010-09-28 @ 20:59:09

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0