Vanliga frågor

Jag får väldigt ofta samma frågor av flera olika läsare. Nu tänkte jag ta en stund här och svara på dom som jag kmmer ihåg. Det här är alltså svar på frågor från läsare på msn. Dom frågorna som jag får i kommentarer brukar jag ju svara på i ett inlägg ganska snabbt. Det här gör jag nu för att allt ska gå lite snabbare, så att ni slipper fråga flera gånger och så att jag slipper upprepa mej. Alla vinner, bra va

Det här är svar på frågor som har ställts minst 3 gånger





Då rullar vi igång då . Har du någon fråga som du inte har ställt än? Kanske finns det svar på den längre ner



Hur lång är du?
Svar: Hela 158 cm

Bleker du ditt hår, eller färgar det på något sätt?
Svar: Nej, inte längre. Jag hade en period då jag blekte det men det var flera år sen. Numera gör jag ingenting mer än försöker vårda det.

Hur ofta tränar du?
Svar: Så ofta jag hinner, vilket är lite numera tyvärr.

Har du tränat någon bollsport, typ fotboll?
Svar: Nej, bara kickboxning

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Svar: Det är olika beroende på vilken lön jag har fått, men minst 3000 i månaden blir det i alla fall

Dricker du mycket alkohol?
Svar: Det beror på hur man definierar mycket. Jag får oftast i mej en hel del när jag har en utekväll, men skulle inte precis säga att jag missbrukar det. Jag dricker med hjärnan.

Träffar du dina läsare?
Svar: Det händer men det är ingen standard jag har. Ibland stöter jag på någon ute, någon kommer till jobbet eller liknande men visst har det hänt att jag har stämt träff, det förnekar jag inte. Det vore samma sak som att skämmas och det gör jag väldigt sällan

Hur är du som person?
Svar: Jag är nog nästan precis sån som ni tror att jag är. Jag är väldigt öppen och visar större delen av mej själv här på bloggen.

Har du blockat några av dina läsare på msn?
Svar: Jag måste vara ärlig, ja det har jag. Vissa människor förstår inte riktigt när man ska sluta vara för mycket



Varför lägger du upp porr på bloggen?
Svar: Jag har börjat förstå att jag har väldigt många väldigt unga läsare. Det har jag inte fattat tidigare. Alla som har sett och vet vad porr är ser förhoppningsvis en ordentlig skillnad på sex och porr. Det jag lägger upp på bloggen är sex i form av tips, sexställningar, bilder o.s.v. Porr är sex i manus kort sagt. En helt annan grej.

Har du testat allt du tipsar om?
Svar: Vad jag kan komma på nu så har jag nog testat det mesta jag tipsar om, annars kan jag ju inte tipsa om det

Skriver du sexnovellerna själv?
Svar: Bara dom i kategorin: Flickan




Varför uppdaterar du Novellen så sällan?
Svar: För att man måste vara på rätt humör för att kunna få till dom bästa texterna

Har allt som står verkligen hänt?
Svar: Varför skulle jag ljuga, jag är inte Kissie. Det kommer ett slutavsnitt som förklarar allt vad gäller sanning och lögn och lite annat.

Hur lång ska den bli?
Svar: Det har jag inte bestämt


Är du singel?
Svar: Ja, för tillfället

Brukar du ha sex med dina läsare?
Svar: Det har hänt men brukar skulle jag inte säga

Hur många har du haft sex med?
Svar: Det är inte ett dugg intressant, men det är fler än du kan räkna på två händer

Hur är du i sängen?
Svar: Den som testar mej får se. Jag vill inte gärna säga för mycket

Gillar du att bli slickad?
Svar: Det är bara intressant för den jag ska ha sex med.



Det kommer lite mer, men nu måste jag skynda mej till jobbet först


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sexuella Tankar

Tja, jag har en till fråga, vad har du för msn?

2010-09-08 @ 21:03:45
URL: http://sexuellatankar.blogspot.com/
Postat av: Latinos4life

Stuumpan Undrar



Eller,eller.Vad sägs om du med nån tjejkompis kommer ner hit till malmö från stockholm.

2010-09-09 @ 06:32:26
Postat av: Andreas

Hej. Råkade trilla in på denna sidan.

Gud så rolig video ni gjort, tack så hemskt mycket

för att ni gjorde min dag.

Mvh Andreas i Helsingborg.

2011-01-09 @ 17:08:24

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0