Kissie VS Stuumpan

Visste ni förresten att jag och Kissie har badat i samma jacuzzi?

Inte samtidigt lyckligtvis, jag kom lite efter henne... börjar vi umgås i samma kretsar nu?



Exakt en sån här jacuzzi var det.
Han som äger den påstod att hon hade lite trevligt med en kille efter badet.

Och jag som faktiskt trodde på hennes bullshit om att hon var oskuld!
Jaaa jag vet att hon ljuger om allt, men när man tittade på henne var det inte helt osannorikt att hon var oskuld.

But here is the question:

Who is the wildest?
Kissie or stuumpan?




Vad tror ni?



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Tobbe

Stuumpan utan tvekan

2010-09-28 @ 08:55:46
Postat av: Anonym

stolt.....? :s

2010-09-28 @ 12:48:04
Postat av: Anonym

kissie ;D

2010-09-28 @ 18:38:43
Postat av: kille

Who is the wildest?

hmmm... Svårt val...

Jag skulle göra vad som helst för att sätta på dig och vad som helst för att slippa se kissie

stuumpan is the wildest

2010-09-28 @ 23:25:26
Postat av: timmy

Jag håller med kille kunde inte sagt det bättre alltså!

vi står en hel rad på kö här för att få ligga lite med stuumpan! Ge efter lite nu vafan

2010-09-28 @ 23:47:06
Postat av: Roya

Ligga lite med stumpan? Ge fan i att se henne som en jävla hora nu för i helvete och visa lite respekt. Om ni diggar henne så jävla mkt, visa det på ett mindre sliskigt sätt era fanskap. För fan. Skäms!

2010-09-29 @ 00:15:52
URL: http://shortsentences.blogg.se/
Postat av: sebbbbbbbbe

haha,kissie jävla äckel är hon.Tycker det borde finnas fler som stuumpan däremot,som utstrålar så mycket positiv energi så det är helt sjukt.bjuder på sig själv för den delen också.

2010-09-29 @ 18:11:53
Postat av: Tobbe

timmy vänta på din tur jag har stått länge nog i den här kön nu :P

Skojade bara, förlåt roya jag vet att du är stuumpans bästa vän. skönt att se att du verkar bry dig om henne.

2010-09-30 @ 15:04:58
Postat av: Roya

Tobbe: Ah. Tack. Så om du skojar får du gärna visa det lite tydligare.. det finns mer i henne än vad ögat ser ska ni veta.

2010-10-01 @ 00:34:43
URL: http://shortsentences.blogg.se/
Postat av: mr nice guy

Stuumpan is the wildest. I think

I've seen Kissie once. She seemed to be bored, she was just sitting with her friends looking "pretty". It's just the pictures of her that make it look like she's a wild partygirl. I don't think so.



- I like your blog, I can speak a bit Swedish but I don't feel very secure writing in Swedish so that's why I've wrote this in English



Lots of love

2011-08-29 @ 19:24:23

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0