Söndag

Hej

Nu har jag flaggat färdigt med mitt arga inlägg. Tack till er som svarade med någa gulliga kommenter, men jag tror att många av er har missuppfattat vissa saker lite. Mitt förflutna har gjort att jag har byggt en mur runt mej, jag tar inte åt mej ett skit av dåliga saker folk säger, jag är bara inte lika feg som alla andra och håller käften utan uttrycker istället mina åsikter kring idioter som lägger ner tid på att vara idioter.
Jag skulle aldrig sätta mej ner och må dåligt över en elak kommentar som någon tönt någonstans har skrivit, tvärt om skrattar jag åt att människor orkar slösa tid på en person som dom inte ens känner.

Nog om det. Jag ska berätta om min galna lördagkväll istället

Häng kvar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0