Torsdag

Hej

Nu är klockan 23.30 och jag har precis landat här hemma efter några timmar på jobbet. Det har faktiskt varit en bra kväll ikväll så jag är på riktigt bra humör

Om en liten stund  ska jag börja plugga lite psykologi för att åtminstone få ett G på provet imorgon. Hittills har ju mitt 3:e år gått riktigt bra, jag tänkte försöka hålla det nu.

 

Imorgon är det fredag igen. Fan vad tiden går fort. Men det är inte vilken fredag som helst imorgon. Hoffmaestro spelar på grönan! And guess what! Jag kommer missa det för jag jobbar

Jag har verkligen gjort allt jag kan för att byta det passet, hela veckan har jag hållt på och frågat fol. Ni kan ju gissa hur det har gått. Men jag försöker fortfarande, imorgon får vi se hur allt blir.

 

Blir det någon Hoffe för mej eller blir det en dödligt trist hemmakväll?

 




?????????????????????????????????????????????????????????


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0