Tisdag

Godmorgon godmorgon

 

Ännu en uppfriskande dag i detta avlånga land... ÅH vad jag ser fram emot att gå till skolan om en timme. Jag känner att det kommer bli en jävligt lång dag idag. Först och främst har jag inte sovit en minut på hela natten, det var visst någon som uppehöll mej. Marco känn dej träffad!
Som tur är så har jag engelska C första lektionen så det blir åtminstone en och en halv timmes sömn där .

Efter skolan ska jag till banken och fixa lite småprylar och sen får jag väl åka hem och sova en stund, sen bär det av till Oskar.

Han har lovat att vi ska se på min favoritfilm så bäst för honom att han håller det!

Ha en bra dag alla


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Förlåt att jag inte skriver alla frågor i en kommentar :$

Men vad har du för kamera? :)

2010-09-22 @ 00:36:02

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0