Tisdag

Hej

Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera massor, men det är något.. eller snarare någon, som har distraherat mej hela kvällen.

När jag kom hem från skolan gick jag ut och körde lite bil ett tag först och främst.
Om en stund kommer dagens outift, som för övrigt är pinsamt enkel. Sen får vi se vart vägen tar vägen. Höhö, fan vad rolig jag var nu!





Snart är det dags för uppkörning och teoriprov, FINALLY!
Shit det har tagit lång tid för mej det här.

Tips till alla er som ska ta körkort nu: Boka förarproverna tidigt, det är över 2 månaders väntetid

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Jag ska göra halkkörning den 23 sep.

Teoriprov 1 okt och körprov den 5 okt! ;)

Nu hoppas jag bara att jag klarar det. :)<3

2010-09-15 @ 11:12:56

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0