Stuumpans body- make- over

Hej
Idag missade jag skolan igen, fy på mej  Jag hade världens flyt, men nu börjar jag tappa det.

Jag hade i alla fall en minst sagt konstig natt. Först kunde jag inte somna, vilket är konstigt eftersom jag inte sov en minut natten innan. När jag väl somnade vaknade jag till av att jag tappade mobilen i golvet. Sen fick jag plötsligt för mej att allt stod på ryska i mobilen, vette fan hur det gick till men jag tog upp den och läste lite i menyn och då fick jag för mej att det var ryska. Sen försov jag mej genom att jag förmodligen stängde av larmet när jag höll på och studerade ryska.

Jag vaknade  i alla fall vid 11.30 och konctaterade först att jag hade försovit mej ordentligt och sen att allt stod på svenska i mobilen

 

När jag ändå är hemma såhär tänkte jag göra något vettigt, så jag gick ut och sprang ett tag . Jag börjar få ganska snygg body nu tycker jag.. men lite till ska bort.



Seeexy back.
Checka vaderna btw 



Ibland är jag bara så himla snygg. Diggar min "magruta"




Nu kommer jag definitivt dyka upp på en porrsida... haha


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Men hur gör du? :(

2010-09-22 @ 18:16:05
Postat av: -

"Nu kommer jag definitivt dyka upp på en porrsida". inget du behöver oroa dig för..

2010-09-23 @ 14:01:53
Postat av: Anonym

Ledesen att behöva säga, men man ser värkligen att du drar in magen...

2010-09-24 @ 19:08:26
Postat av: Latinos4life

Yeah stuumpan baby.Du har värkligen en sexy back.

Gillar din tatuering den rätt sexig.

2010-09-25 @ 05:45:19
Postat av: Tobbe

Anonym: du vet ju fan inte vad su snackar om! Stuumpan är förmodligen en topp 10 i hela sverige både utseende och personlighet.

stuumpan ta inte åt dig människan har något fel i huvudet

2010-09-25 @ 18:39:24
Postat av: Anonym

Asså gud om det är någon som har något fel i huvudet så är det fan du! Är sverige inte ett fritt land nu helt plötsligt? jag får säga vad jag tycker och så är det med den saken. om jag säger något är det 100000 som är imot, jag kanske blir ledsen nu! Men vem tänker på det? Fan ta och skärp er, jag får inte säga något, men ni får helt plötsligt säga massor av dumma sker till mig. Det var det dummaste jag varit med om.

2010-09-29 @ 13:39:59
Postat av: pauli

men gud vilka kommentarer :s bry dig inte om dom!

2010-09-29 @ 14:00:54
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Ooooooh ;D

2010-09-29 @ 14:04:06
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, planer för dagen? :)

2010-09-29 @ 14:25:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Marcus

Konstig natt.. :P

2010-09-29 @ 14:36:25
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: lovisa

du är så brun och fin!:)

2010-09-29 @ 14:38:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0