Hoffmaestro ikväll!

Guess what! Det blir Hoffmaestro för mej ikväll

Efter 4 dagar och 3 timmars försök att byta pass har jag äntligen lyckats. Men det var fan på håret. Jag satt här in i sista minut och ringde helt sönderstressad. Det är bara en timme kvar tills jag skulle börjat jobba egentligen, så det var verkligen i sista minuten!

Kvällen ser alltså ut såhär:

Först ska jag till Hellströms och ta några fredagsglas
efter det ska vi till grönan
och sen vet man aldrig var kvällen bär iväg med en..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: lovisa

sv: men gud vad söt du är! tack så mycket vad glad jag blir :)

2010-09-10 @ 15:45:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Kul att du är med å tävlar om att bli dagens trio, lycka till nu! :)



Allt bra med dig stumpan? Fan så lik du va jessica simpson på den bilden!!

2010-09-10 @ 18:17:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt du är ,

diggar dig och bloggen :)

hoppas din kväll blir lyckad !

kram

2010-09-10 @ 20:22:58
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/
Postat av: Latinos4life

Samma här.Diggar också dig ocn din blogg.Ja det är sant.Du är verkligen söt.Det hoppas jag med att din kväll blir lyckad.Festa för mig med stuumpan. ;)

2010-09-11 @ 04:05:11
Postat av: Latinos4life

Jag vill att du med några tjejkompisar kommer till malmö nån gång så att vi kan festa och lära känna varandra.

2010-09-11 @ 04:06:44
Postat av: Clive Cockster

Vad tycker du om cannabis?

2010-09-11 @ 12:50:10

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0