Fredag

Nej jag kanske borde göra något innan pappas teori blir verklighet.

Jag tror hur som helst att han har fel. Jag är alldeles för glad för att kunna bli deprimerad, I'm huge as a montain right now. Visst jag kanske är lite ensam, men vad fan. När världen är full av idioter föredrar jag ärligt talat det.... oops oj oj oj vilken bortförklaring.

Idag har jag hur som helst massvis jag kan göra. Först ut nu : Städa lite. Farsan tror att jag kommer bli dammallergiker, jag tror att jag är härdad  Det säger endel om mina städintressen va? haha

 

Efter det åker jag kanske och gymmar och solar om jag inte kommer på något roligare att göra... typ suuupa.

Huset är tomt så jag gör vad jag vill... NICE!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0